Kumluca Belediyesi, Türkiye'de ilk defa bir belediye tarafından alınacak olan "TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi" Belgesi almayı başardı.
Beyaz Akdeniz Akdeniz gazetesinin haberine göre Kumluca Belediye Başkanı Hüsamettin Çetinkaya, vatandaşlardan gelen istek ve şikâyetlerin kayıt altına ucuz pansiyon alınması, takibi ve sonuçlandırması olayının belediyelerin asli görevlerini olduğunu belirterek, ''izde belediye olarak vatandaşlarımıza en iyi bir şekilde hizmet verdiğimizi belgelendirmek için bu belgeyi alarak kanıtlamış oluyoruz'' dedi.
Çetinkaya, ''vatandaşların Kumluca Belediyesine şikâyet, talep ve sorunları için 7 gün 24 saat 153 nolu telefonu arayarak ya da bizzat Halkla ilişkiler bürosuna müracaat ederek ulaşabileceğini belirtti. Belediye olarak kendisine emanet edilen kişisel verileri gizlilik ilkesine bağlı kalarak kayıt altına aldıklarını belirten Çetinkaya, alınan ihbar ve şikâyetleri önyargısız ve adil bir şekilde değerlendirme yaparak; karar ve gerekçeleri halkla ilişkiler bürosu tarafından açıklayarak vatandaşlarımıza gerçekçi, uygulanabilir çözümler sunulduğunu belirtti. Belediye personelinin vatandaşlarına sunduğu hizmetlerde sürekli iyileştirmeler yaparak, hızlı ve etkin çözümler üretebilmek için gerekli olan eğitimleri aldığını belirten Çetinkaya,yeni teknolojik gelişmeleri hizmete çevirme yollarını sistemine entegre ederek geliştirdiklerini sözlerine ekledi.
Türkiye'de ilk defa bir belediye tarafından alınan TS ISO 10002 belgesi için, 10 Nisan 2010 tarihinde TSE Başkanı Tahir Büyükhelvacıgil ve çeşitli konukların katılacağı tören düzenleyeceklerini sözlerine ekledi.
Kategori : GÜNCEL